Календар излета, екскурзија (шк. 2021/2022.)

Izleti i ekskurzije

                                     PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 1. RAZREDA

1.Obrazovno – vaspitni ciljevi i zadaci ekskurzije

Cilj ekskurzije,kao oblika obrazovno- vaspitnog rada, je upoznavanje učenika sa pojavama i odnosima u prirodnoj i društvenoj sredini, upoznavanje sa kulturnim, istorijskim i duhovnim nasleđem i privrednim dostignućima kraja koji obilaze.

Zadaci ekskurzije su:

– proučavanje objekata i pojava u prirodi;

– uočavanje uzročno- posledičnih odnosa u konkretnim prirodnim i društvenim

uslovima;

– razvijanje interesovanja za prirodu i ekoloških navika;

– upoznavanje načina života i rada ljudi pojedinih krajeva;

– razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim,kulturnim i estetskim vrednostima,sportskim potrebama i navikama,razvijanje pozitivnih socijalnih odnosa;

– shvatanje značaja zdravlja i zdravih stilova života;

– podsticanje ispoljavanja pozitivnih emocionalnih doživljaja i impresija prema kraju koji obilaze i upoznaju.

PARTIJA 1
Destinacija Bajina Bašta, Perućac, Mitrovac, Kaluđerske Bare(ergela konja,crkva), Bajina Bašta
Program putovanja Organizacija i realizacija ekskurzije za učenike 1. razreda.

 

Okupljanje učenika i odeljenskih starešina planiran je oko 8:30 časova ispred sportske hale u Bajinoj Bašti.Uz prisustvo direktora škole obaviće se  pregled autobusa od strane policijske uprave.Učenici bi bili smešteni u dva autobusa.

 

Polazak je planiran oko 9:00,i u Prerućac  bi trebali stići oko 9.30 časova.Po dolasku u Perućac uslediće  doručak,zatim obilazak reke Vrelo,fotografisanje,upoznavanje sa najkraćom rekom u Evropi.Poseta ribnjaku i upoznavanje sa načinom rada  istog.Potom će  vodič upoznati učenike sa životom i radom ljudi na tom prostoru u prošlosti,kao i kulturno-istorijskim spomenicima  tog kraja…Nakon toga,uslediće nastavak puta ka Mitrovcu.

 

Put nastavljamo oko 10.30 ka Mitrovcu.Obilazak Tepih livade,Centra za posetioce ( edukativni film o biodiverzitetu,retkim i ugroženim vrstama flore i faune Nacionalnog parka Tara,…kupovina suvenira,..) Zajednička šetnja obeleženom stazom…

Sledeće odredište biće Tara i obilazak ergele konja,gde ćemo se zadržati do 13:30. Najpre će se deca upoznati sa izgledom i načinom života konja. Kasnije će moći ko želi da uz pomoć instruktora prošeta konja.Zatim ćemo posetiti crkvu. Poseta Tari završiće se na Kaluđerskim Barama,gde je obavljen ručak,osveženje,pauza za igru i kupovina suvenira .

 

Oko 15:00 časova  krenućemo  za Bajinu Baštu.

 

 

Trajanje jedan dan
Vreme realizacije Maj – jun 2022.godine
Prevoz Prevoz udobnim,turističkim autobusima visoke klase koji poseduju dokumentaciju o tehničkoj ispravnosti,u skladu sa propisima o vanlinijskom autobuskom saobraćaju i organizaciji i realizaciji putovanja učenika Osnovnih škola starosti do 10 godina.
Aranžman obuhvata -prevoz

-posetu Perućcu

-posetu Mitrovcu

-posetu ergeli konja

-poseta crkvi

-poseta Kaluđerskim Barama

-pratnju licenciranog vodiča

Maksimalan broj učenika Na ekskurziju će ići oko 96 učenika

Minimum 60%   –  60 učenika

 

Broj odeljenjskih starešina

Šest nastavnika: Nataša Jovanović,Dragan Resimić ,Nataša Milanović, Ana Baštovanović, Milena Vukašinović i Stana Mitrović (IO Pilica)

Jovana Božić (pratilac)

 

Pratioci grupe koje obezbeđuje ponuđač

-licencirani turistički vodič

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 2. RAZREDA

1.Obrazovno – vaspitni ciljevi i zadaci ekskurzije

Cilj ekskurzije, kao oblika obrazovno- vaspitnog rada, je upoznavanje učenika sa pojavama i odnosima u prirodnoj i društvenoj sredini, upoznavanje sa kulturnim, istorijskim i duhovnim nasleđem i privrednim dostignućima kraja koji obilaze.

Zadaci ekskurzije su:

– proučavanje objekata i pojava u prirodi;

– uočavanje uzročno- posledičnih odnosa u konkretnim prirodnim i društvenim  uslovima;

– razvijanje interesovanja za prirodu i ekoloških navika;

– upoznavanje načina života i rada ljudi pojedinih krajeva;

– razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim, kulturnim i estetskim vrednostima, sportskim potrebama i navikama, razvijanje pozitivnih socijalnih odnosa;

  – shvatanje značaja zdravlja i zdravih stilova života;

– podsticanje ispoljavanja pozitivnih emocionalnih doživljaja i impresija prema kraju koji obilaze i upoznaju.

  1. Sadržaji kojima se postavljeni ciljevi ostvaruju

– Upoznavanje sa parkom prirode Mokra Gora

– Obilazak Drvengrada

– Poseta izvoru Bele vode

– Obilazak glavne železničke stanice i stanice Jatare

– Poseta parku dečije radosti ,,Beli jelen“ u selu Ljubanje

  1. Planirani broj učenika: 91

– Na ekskurziju će ići najmanje 60% učenika 2.- 3. razreda.(oko 55 učenika)

  1. Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti:

-Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti su učitelji drugog razreda:

Katarina Trišić Matić, Biljana Zlojutro, Gordana Aćimović, Snežana Aksentijević (IO Pilica)

  1. Trajanje ekskurzije:

-Ekskurzija je jednodnevna.

  1. Putni pravac:

Bajina Bašta – Kaluđerske Bare – Mokra Gora – Bela Zemlja – Ljubanje – Užice – Kadinjača – Bajina Bašta

  1. Tehnička organizacija:

-Za tehničku organizaciju ekskurzije zadužena je agencija.

  1. Način finansiranja:

-Ekskurziju finansiraju roditelji učenika.

 Katarina Trišić Matić, Biljana Zlojutro, Goca Aćimović, ,Snežana Aksentijević

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 3. RAZREDA

1.Obrazovno – vaspitni ciljevi i zadaci ekskurzije

Cilj ekskurzije, kao oblika obrazovno- vaspitnog rada, je upoznavanje učenika sa pojavama i odnosima u prirodnoj i društvenoj sredini, upoznavanje sa kulturnim, istorijskim i duhovnim nasleđem i privrednim dostignućima kraja koji obilaze.

Zadaci ekskurzije su:

– proučavanje objekata i pojava u prirodi;

– uočavanje uzročno- posledičnih odnosa u konkretnim prirodnim i društvenim  uslovima;

– razvijanje interesovanja za prirodu i ekoloških navika;

– upoznavanje načina života i rada ljudi pojedinih krajeva;

– razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim, kulturnim i estetskim vrednostima, sportskim potrebama i navikama, razvijanje pozitivnih socijalnih odnosa;

  – shvatanje značaja zdravlja i zdravih stilova života;

– podsticanje ispoljavanja pozitivnih emocionalnih doživljaja i impresija prema kraju koji obilaze i upoznaju.

  1. Sadržaji kojima se postavljeni ciljevi ostvaruju

– Upoznavanje s prošlošću i kulturnom baštinom  zavičaja- etno selo Sirogojno

– Uočavanje oblika reljefa i  prirodno –geografskih  odlika Stopića pećine

– Razvijanje sposobnosti orijentacije u prostoru i vremenu ;

– Obilazak Dino parka na Zlatiboru

– Šetnja oko  novouređenog jezera u centru Zlatibora(uočavanje biljnog i životinjskog sveta  )

  1. Planirani broj učenika: 96

– Na ekskurziju će ići najmanje 60% učenika 3. razreda( oko 50 učenika )

  1. Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti:

-Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti su učitelji trećeg razreda:

Snežana Živanović, Danka Gavrilović , Svetlana Bošković, Verica Jovanović , Ljubica   Sarić,Katarina Radovanović.

  1. Trajanje ekskurzije:

-Ekskurzija je jednodnevna.

  1. Putni pravac:

Bajina Bašta – Sirogojno – Stopića pećina  – Zlatibor ( Dino park ) – Bajina Bašta

  1. Tehnička organizacija:

-Za tehničku organizaciju ekskurzije zadužena je agencija.

  1. Način finansiranja: –Ekskurziju finansiraju roditelji učenika.

-Ekskurziju finansiraju roditelji učenika.

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 4. RAZREDA

1.Obrazovno – vaspitni ciljevi i zadaci ekskurzije

Cilj ekskurzije, kao oblika obrazovno- vaspitnog rada, je upoznavanje učenika sa pojavama i odnosima u prirodnoj i društvenoj sredini, upoznavanje sa kulturnim, istorijskim i duhovnim nasleđem i privrednim dostignućima kraja koji obilaze.

 

Zadaci ekskurzije su:

– proučavanje objekata i pojava u prirodi;

– uočavanje uzročno- posledičnih odnosa u konkretnim prirodnim i društvenim  uslovima;

– razvijanje interesovanja za prirodu i ekoloških navika;

– upoznavanje načina života i rada ljudi pojedinih krajeva;

– razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim, kulturnim i estetskim vrednostima, sportskim potrebama i navikama, razvijanje pozitivnih socijalnih odnosa;

  – shvatanje značaja zdravlja i zdravih stilova života;

– podsticanje ispoljavanja pozitivnih emocionalnih doživljaja i impresija prema kraju koji obilaze i upoznaju.

  1. Sadržaji kojima se postavljeni ciljevi ostvaruju

– Upoznavanje sa kulturno- istorijskim znamenitostima Valjeva i okoline

– Obilazak Brankovine, rodnog mesta Desanke Maksimović, mesta na kome je sahranjena

– Poseta muzeju, Muselimov konak

– Obilazak užeg centra grada Valjeva, Tešnjar

  1. Planirani broj učenika: 87

– Na ekskurziju će ići najmanje 60% učenika 4. razreda.(oko 50 učenika)

  1. Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti:

-Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti su učitelji drugog razreda:

Snežana Trišić Jevtić, Vera Radulović, Ana Đokić Stamenić, Vesna Sredojević  (IO Pilica), Ivana Đukanović, Dragana Nedeljković (pedagoški asistent).

  1. Trajanje ekskurzije:

-Ekskurzija je jednodnevna.

  1. Putni pravac:

Bajina Bašta – Brankovina – Valjevo- Bajina Bašta

  1. Tehnička organizacija:

-Za tehničku organizaciju ekskurzije zadužena je agencija.

  1. Način finansiranja:

-Ekskurziju finansiraju roditelji učenika.

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 5. RAZREDA

  1. Obrazovno-vaspitni ciljevi i zadaci ekskurzije

– Cilj ekskurzije:

a. Obrazovni:  Učenici će neposredno upoznati kulturno nasleđe i privredno dostignuće zapadnog dela Srbije, tj. Podrinja. Tokom ekskurzije imaće mogućnost da prošire znanja i steknu nova znanja o geografskom položaju i karakteristikama reljefa, površinskih voda i klime tog područja.Upoznaće njegove kulturno-istorijske i prirodne vrednosti.

b. Vaspitni: Socijalizacija učenika, razvijanje drugarskih odnosa i međusobne saradnje, uvažavanja, tolerancije, odgovornog odnosa prema sebi, drugima i okruženju.

-Zadaci ekskurzije:

– Upoznavanje načina života i rada ljudi drugih krajeva Srbije;

– Razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim, kulturnim i estetskim vrednostima kao i pozitivnim socijalnim odnosima;

– Razvijanje interesovanja za prirodu i ekološke navike.

  1. Sadržaji kojima se postavljeni ciljevi ostvaruju

Polazak 7 .00 čas Bajina Bašta

– Obilazak Soko Grada i upoznavanje sa lepotama tog kraja ( crkva i manastirski konak);

-Pauza Sunčana reka –osveženje , toalet.

– Obilazak  Loznice i upoznavanje sa istorijatom mesta;

– Poseta manastiru Tronoši i malom muzeju u okviru manastirskog poseda posvećenog prvim školama u Srbiji ( škola koju je pohađao Vuk Stefanović Karadžić);

– Oblazak Tršića, rodnog mesta i kuće Vuka Stefanovića Karadžića;

– Obilazak Banje Koviljače i upoznavanje sa jednom od najlepših banja u Srbiji.

  1. Planirani broj učenika:

-br.učenika 101

– broj nastavnika 5 , jedan pedagoški asistent

– Na ekskurziju će ići najmanje 60% učenika 5. razreda (oko 50 učenika)

  1. Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti:

Nosioci predviđenih sadržaja i aktivnosti su profesori predmetne nastave i odeljenske starešine 5. razreda:

Dragica Boranjac, Vesna Džekulić, Branka Arsenijević, Slađana Arsić i Nikola Stamenić ( IO Pilica , Nataša Marković-P.asistent).

  1. Trajanje ekskurzije:

– Ekskurzija je jednodnevna.

  1. Putni pravac:

– Bajina Bašta – Soko Grad – Loznica – Tronoša – Tršić – Banja Koviljača – Bajina Bašta.

  1. Tehnička organizacija:

– Za tehnišku organizaciju ekskurzije zadužena je agencija.

  1. Način finansiranja:

– Ekskurziju finansiraju roditelji učenika.

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 6. RAZREDA

 

Destinacija Bajina Bašta – Užice – Čačak – Topola – Oplenac – Aranđelovac – Lazarevac – Valjevo – Bajina Bašta
Program putovanja Polazak u jutarnjim satima ispred Sportske hale, oko 7 časova. Putovanje do Topole sa prvom pauzom u Tučkovu, u restoranu Merak.

Obilazak Karađorđeve kuće i crkve; šetnja ka Oplencu, obilazak zadužbine Kralja I Petra Karađorđevića u kojoj se nalazi grobnica dinastije Karađorđević.

Nastavak puta ka Aranđelovcu gde je predviđena pauza za ručak i šetnja Velikim parkom.

Nastavak puta prema Lazarevcu, gradu gde se nalazi spomen-kosturnica gde leže ostaci srpskih vojnika iz Prvog svetskog rata.

Povratak u Bajinu Baštu sa pauzom na izlasku iz Valjeva – restoran Duga.

Dolazak u Bajinu Baštu ispred Sportske hale (oko 20 časova). Učenicima iz Pilice omogućiti prevoz do Pilice.

Trajanje Jedan dan
Vreme realizacije Maj – jun 2022.
Aranžman obuhvata: ULAZNICE: uračunati u cenu izleta sve ulaznice koje se plaćaju.
Maksimalan broj učenika Pet odeljenja šestog razreda u kojima ima ukupno 104 učenika.
Broj odeljenjskih starešina Odeljenja i odeljenjske starešine (pet):

VI/1: Željko Stanojević

VI/2: Radmila Tutić

VI/3: Vesna Jekić

VI/4: Tihana Purić

VI/5 Pilica: Silvana Štrbac

Pratioci grupe koje obezbeđuje ponuđač Agencija mora obezbediti vodiča uz svaku grupu.

Prevoz:

Visokokomfornim, visokopodnim turističkim autobusom (televizor, klima, frižider, dvd) i to do 5 godina starosti, na relaciji po programu koji ispunjava odredbe Zakona o prevozu drumskom saobraćaju („Sl. glasnik RS“, br. 46/95, 66/2001, 61/2005, 91/2005, 62/2006, 31/2011 i 68/2015 – dr. zakoni) i Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima (Sl. Glasnik RS“, br. 41/2009, 53/2010, 101/2011, 32/2013 – odluka US, 55/2014, 96/2015 – dr.)

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 7. RAZREDA

Cilj ekskurzije

-Upoznavanje učenika sa pojavama i odnosima u prirodnoj i društvenoj sredini

-Upoznavanje sa kulturnim , istorijskim i duhovnim nasleđem kraja koji obilaze

-Upoznavanje sa privrednim dostignućima kraja koji obilaze

Zadaci ekskurzije:

-Proučavanje objekata i pojava u prirodi i društvenoj zajednici

-Razvijanje interesovanja za geografiju, kulturu i istoriju svoje zemlje

-Razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim, kulturnim i estetskim vrednostima

-Upoznavanje sa načinom života i rada ljudi pojedinih krajeva

-Razvijanje pozitivnih socijalnih odnosa

Sadržaji kojima se postavljeni ciljevi ostvaruju:

-Upoznavanje sa kulturno-istorijskim znamenitostima Novog Sada, Sremske Mitrovice i Subotice

-Obilazak Muzeja Srema u S. Mitrovici

-Poseta Petrovaradinskoj tvrđavi

-Obilazak prirodnog rezervata Palić i palićkog zoološkog vrta

-Poseta  Karlovačkoj gimnaziji u Sremskim Karlovcima

Planirani broj učenika: 84

Nosioci sadržaja i aktivnosti: Vođa puta, odeljenjske starešine sedmog razreda, pedagog i direktor škole

Trajanje ekskurzije: dva dana

Putni pravac: Bajina Bašta- Koviljača (Sunčana reka)- Sremska Mitrovica –Petrovaradin – Subotica – Sremski Karlovci – Šabac – Valjevo – Bajina Bašta

Program putovanja : Polazak Bajina Bašta –jutarnji časovi 7.00.čas , kraća pauza osveženje i toalet,

„Muzej Srema“ u Sremskoj Mitrovici- obilazak muzeja sa eksponatima iz rimskog perioda koji svedoči o rimskom gradu Sirmijumu,  kao i razgledanje  prirodnjačke zbirke.

Petrovaradin- poseta Petrovaradinskoj tvrđavi sa ciljem da deca steknu saznanja o njenoj izgradnji i ulozi u prošlosti, poseta muzeju,  kao i posmatranje Novog Sada sa tvrđave.

Prolazak kroz Novi Sad radi upoznavanja znamenitosti grada, važnih istorijskih, verskih i kulturnih objekata i razgledanje centra grada.

Subotica- smeštaj učenika u hotelu, druženje na večernjoj žurci , a sutradan odlazak na Palić i obilazak zoološkog vrta sa elementima botaničke bašte. Po povratku u Suboticu predviđen je obilazak Gradske kuće i centra grada.

Sremski Karlovci-  obilazak Karlovačke gimnazije i upoznavanje sa njenom istorijom, vrednom bibliotekom i izložbom minerala.Povratak za Bajinu Baštu

Tehnička organizacija: Turistička agencija

Način finansiranja: Ekskurziju finansiraju roditelji učenika

PLAN I PROGRAM EKSKURZIJE UČENIKA 8. RAZREDA

Cilj ekskurzije

-Upoznavanje učenika sa pojavama i odnosima u prirodnoj i društvenoj sredini

-Upoznavanje sa kulturnim , istorijskim i duhovnim nasleđem kraja koji obilaze

-Upoznavanje sa privrednim dostignućima kraja koji obilaze

Zadaci ekskurzije:

-Proučavanje objekata i pojava u prirodi i društvenoj zajednici

-Razvijanje interesovanja za geografiju, kulturu i istoriju svoje zemlje

-Razvijanje pozitivnog odnosa prema nacionalnim, kulturnim i estetskim vrednostima

-Upoznavanje sa načinom života i rada ljudi pojedinih krajeva

-Razvijanje pozitivnih socijalnih odnosa

Sadržaji kojima se postavljeni ciljevi ostvaruju:

-Upoznavanje sa kulturno-istorijskim znamenitostima Novog Sada, Sremske Mitrovice i Subotice

-Obilazak Muzeja Srema u S. Mitrovici

-Poseta Petrovaradinskoj tvrđavi

-Obilazak prirodnog rezervata Palić i palićkog zoološkog vrta

-Poseta  Karlovačkoj gimnaziji u Sremskim Karlovcima

Planirani broj učenika: 109

Planirani broj nastavnika 5.

Vrene realizacije : kraj maja – početak juna

Nosioci sadržaja i aktivnosti: Vođa puta, odeljenjske starešine osmog razreda, pedagog i direktor škole

Trajanje ekskurzije: dva dana

Putni pravac: Bajina Bašta- Koviljača (Sunčana reka)- Sremska Mitrovica –Petrovaradin – Subotica – Sremski Karlovci – Šabac – Valjevo – Bajina Bašta

Program putovanja : Polazak Bajina Bašta –jutarnji časovi 7.00.čas , kraća pauza osveženje i toalet,

„Muzej Srema“ u Sremskoj Mitrovici- obilazak muzeja sa eksponatima iz rimskog perioda koji svedoči o rimskom gradu Sirmijumu,  kao i razgledanje  prirodnjačke zbirke.

Petrovaradin- poseta Petrovaradinskoj tvrđavi sa ciljem da deca steknu saznanja o njenoj izgradnji i ulozi u prošlosti, poseta muzeju,  kao i posmatranje Novog Sada sa tvrđave.

Prolazak kroz Novi Sad radi upoznavanja znamenitosti grada, važnih istorijskih, verskih i kulturnih objekata i razgledanje centra grada.

Subotica- smeštaj učenika u hotelu, druženje na večernjoj žurci , a sutradan odlazak na Palić i obilazak zoološkog vrta sa elementima botaničke bašte. Po povratku u Suboticu predviđen je obilazak Gradske kuće i centra grada.

Sremski Karlovci-  obilazak Karlovačke gimnazije i upoznavanje sa njenom istorijom, vrednom bibliotekom i izložbom minerala.Povratak za Bajinu Baštu

Tehnička organizacija: Turistička agencija

Način finansiranja: Ekskurziju finansiraju roditelji učenika

Tehničke karakteristike za sve ekskurzije.

U cenu ekskurzije uračunati:

PREVOZ: Visokokomfornim, visokopodnim turističkim autobusom sa svom ispravnom pratećom opremom (televizor, video, klima) i profesionalnim vozačima sa dovoljnim brojem sedećih mesta po specifikaciji učenika. Svaki učenik i nastavnik, odnosno učitelj ili pratilac učenika moraju imati svoje sedište na relaciji po programu koji ispunjava odredbe Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju, Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima i Pravilnika o načinu obavljanja organizovanog prevoza učenika. („Sl. glasnik RS“, br. 46/95, 66/2001, 61/2005, 91/2005, 62/2006, 31/2011 i 68/2015 – dr. zakoni) i Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima (Sl. Glasnik RS“, br. 41/2009, 53/2010, 101/2011, 32/2013 – odluka US, 55/2014, 96/2015 – dr.)

Nije dozvoljeno učenike prevoziti kombijem. Za ekeskurzije na dužim relacijama , (viši razredi)  autobus može biti dabl deker. Ne sme biti deljenja učenika istog odeljenja u dva autobusa, tj. svi učenici istog odeljenja moraju biti u istom autobusu.

Autobusi koji vrše organizovani prevoz učenika moraju posedovati sva sredstva, isprave, pribor i obaveštenja propisana Pravilnikom o načinu obavljanja organizovanog prevoza dece. Ponuđač je u obavezi da pre realizacije prevoza za svaki autobus obezbedi svu potrebnu dokumentaciju o tehničkoj ispravnosti istih. Neposredno pre otpočinjanja putovanja organi unutrašnjih poslova izvršiće kontrolu dokumentacije i tehničke ispravnosti svakog vozila za prevoz učenika. Ukoliko se utvrdi neispravnost dokumentacije ili vozila, kao i razlog u pogledu psihofizičke sposobnosti vozača, direktor (odnosno stručni vođa putovanja) obustaviće putovanje sve dok se uočene nepravilnosti u potpunosti ne uklone. U odlasku i povratku učenicima mora biti obezbeđena pauza na onim mestima gde će isti moći da koriste toalete i gde postoji prodavnica, kako bi mogli da kupe nešto za užinu i osveženje.

Turistički vodič : Sve ekskurzije trebaju imati obezbeđenog turističkog vodiča.

Gratis :

– za učenike-  Na 15 plativih učenika 1 gratis , blizanci 1 gratis.

– Gratis za sve nastavnike (prevoz, pansion kod dvodnevnih)

Naknada nastavnicima  za brigu o deci uračunata u ukupnu cenu po učeniku:

– Ulaznice – uračunate u ukupnu cenu  po učeniku.

Agencuja obavezna da obezbedi: Lekar pratilac – Za dvodnevne ekskurzije;

NAPOMENA: Ekskurzija se izvodi, za svaku partiju, ako se izjasni 60% učenika po izjašnjavanju roditelja nakon izbora ponude.

Направио Зоран Марић - Покреће ВордПрес